2013 – 08 – Regatta Bricul Mircea

ROYAL ROMANIAN YACHT CLUB (YCRR) in association with LIFE HARBOUR, inviting you all to take part in the Bricul MIRCEA – SAMSUNG REGATTA to be held in Constanta/Eforie/Limanu Romania between 15th and 18th of August 2013. Bricul MIRCEA -Samsung Regatta is part of McCANN CUP

 

Ricochet crew:

M.A.C. Yachting Team – Paul Grigoras, Cristi Ionescu + Dragos Constantinescu, Catalin Cicioiu

Beneteau First 21.7

 

<

2013 – 07 – Regatta Prieteniei

Organizatori:

Black Sea Skippers Club, Set Sail Nauticschool, Nautic Line, Fapt Sailing Club

12-14 iulie, Marina LifeHarbour Limanu

2 Zile, 5 curse si 11 puncte obtinute de Wasabi YRT pentru un loc 2 in clasamentul general.

Multumim Oana SimaOvidiu DruganGeorge VasilacheCosmin Andronic, Alex Mihaita si bineinteles colegilor de pe 21.7 🙂

<

 

2013 – Greece – Sporades – Jurnal de bord

2013 – 1 Mai Marinaresc

Insulele Sporades – Grecia

Jurnal de bord

 

Echipaj: Dragos, Catalin, Vlad, Luiza, Tudor, Ionut

Barca: Sirene – Bavaria 42

 Link foto

Vineri 26.04

Dupamasa. Punct de intalnire si intersectie cu autocarul undeva in zona de est a Bucurestiului, in parcarea Dechatlon. Autocarul ajunge aproximativ la ora programata, toata lumea gata de drum. Ne-am raspandit prin autocar si ii dam drumul spre Grecia.

 Sambata 27.04

Tranzitam Bulgaria si ajungem in Grecia. Putine evenimente si amintiri. Eram concentrati pe vacanta ce va urma.

Ajungem in Volos. Parcam undeva pe faleza si il asteptam pe Phil sa vina sa ne coordoneze check-in ul. Unii dintre noi isi regasesc barcile cu care au mai fost si in toamna trecuta. Se face ora 12, ora stabilita pentru check-in dar lucrurile se misca un pic mai greu iar unii dintre noi sunt nerabdatori. Ne impartim in doua echipe una ramane cu bagajele langa barca iar cealalta avea sarcina de a merge la cumparaturi. Am avut un mare noroc cu Phil care ne-a dus ajutat cu transportul de la Lidl pana la barca. Cumparaturile au fost organizate ad-hoc in magazin si au intrat perfect in Lada Niva ramanand chiar si loc pentru un pasager(Tudor).

In jurul orei 2 aveam toate bagajele si cumparaturile puse in barca asteptam dupa ceva formalitati. Unii din flota terminasera mult mai devreme, ridicand deja ancora.

Apare si grecul nostru ne da dosarul si suntem ready to go. O mica oprire la benzinarie sa facem plinul. Acum gata. Iesim cu grija din port si o luam in sud. Marea era usor agitata ne tot sareau stropi pana in cockpit. Deschidem velele, oprim motorul si totul e ok. Mai putin timpul. Era destul de tarziu si aveam vant exact pe directia destinatiei. Ne hotaram sa mai facem cateva volte sa ne mai jucam si dupaia dam drumul la motor. Soarele apunea usor in tribord iar noi mai aveam cam 5 mile pana la destinatie. Avem in fata doua barci, am incercat sa iau legatura cu ele pe statie dar nu raspunde niciuna. La un moment dat una din ele o ia spre est spre insula Trikeri.

Noi aveam sa urmam barca din fata care aparent mergea in aceeasi locatie cu noi. Ii ajungem din urma, ma duc in prova sa vad cine sunt si cu cat ne apropiam mai repede de ei ne-am dat seama ca nu erau din flota noastra, erau niste sarbi destul de impacientati ca ne apropiam prea repede de ei. Ii lasam pe ei sa intre in marina si sa acosteze si ne-am pus si noi langa ei. Eram singurele barci din marina. Era clar ca restul flotei era in alta marina undeva la 6 mile nord de noi, aveam sa aflam in ziua urmatoare. Se facuse deja noapte si era complicat sa ajungem la ei. Neintelegerea a fost la denumirea asemanatoare a marinelor si a planului facut initial pe facebook. Nu a fost nici o problema, ne-am regasit a doua zi.

Duminica 28.04

Trezirea extrem de matinala o da Dragos la ora 4.3o. Noapte afara, racoare si ceata. Pornim motorul, recuperam paramele si plecam din marina. Destinatia urmatoare era insula Skopelos ce mai mare distanta pe care o aveam de parcurs intr-o singura etapa.

O parte din echipaj se duce la somn raman eu cu Tudor si Ionut. Noapte afara, aveam ca reper un far destul de indepartat care deabea se vedea. Nu trece mult timp si pe langa lumina farului apare si o lumina de tribord. Se suprapunea o nava fix pe far. Mai mergem un pic si apare si a doua lumina de catarg si era clar o nava mai mare. Am intersectat cursul ei si totul era ok, vedem iar farul reper.

Soarele se ridicase un pic mai mult pe cer, incepe lumea sa se trezeasca, lasam motorul la o turatie mai mica si ne pregatim de mic dejun in larg. Eram in sudul insulelor Skiatos si Skopelos. Nu era absolut nimeni in jurul nostru iar marea era extrem de linistita. Perfect pentru un mic dejun. Pe statie nu raspunde nimeni din flota, asadar mergem mai departe fara prea mare graba spre Alonnisos. Urmatoarea destinatie trecuta pe harta.

Am mers destul de mult, ajungem in canalul din estul insulei, ne plimbam pe coasta si ne dam seama ca am ramas fara un tanc de apa. S-a consumat ultra rapid cu ajutorul special dat de Luiza. Banuim ca o marina din nord ar putea avea. Ma mai uit pe o alta carte pilot si in marina respectiva nu aparea ca fiind apa. Facem 180* si mergem spre Patitiri unde aveau apa. Intram in marina vedem o pompa de alimentare si ne punem cu pupa la doc. Degeaba, nu functiona. A trebuit sa ne mutam la alta pompa la un alt doc, oricum acumulam experienta in acostari. Luam furtunul verificam daca are apa si ne facem plinul. Intre timp mai erau niste nemti prin zona care asteptau si ei apa, de cateva ore chiar, dar ei asteptau cred ca pe cineva, sa plateasca taxa si sa vina sa le puna apa, si care au ramas surprinsi ca noi ne-am dus direct si am luat. Nu era nimeni in toata marina care sa se ocupe de asa ceva, evident.

Ne regasim pe radio cu flotila si se stabileste locatia pentru noapte in sudul insulei Skopelos. Un mic golf frumos deschis spre sud cu un doc de ferry pe est. Am avut mici dileme cu ancorarea deoarece erau anvelope de masina montate pe lateralul digului si puteau sa murdareasca barca pe lateral. Cu ajutorul colegilor de pe tarm ne-am pozitionat ok si nu au fost probleme. Relaxare, avem si o taverna deschisa, toata flota reunita. Fructe de mare, bere si prajituri.

 Luni 29.04

Ma trezesc pe la 11. Ora cam tarzie dar dupa ziua trecuta era ok. Ies afara putiu. Toate barcile plecate. Vad un varf de catarg ce dadea coltul golfului. Ma duc la statie si stabilim urmatoarea oprire. Dau trezirea si plecam si noi spre Steni Vala o marina mica in SE insulei Alonnisos. Noi mai trecusem ieri pe aici (fiind trecuta ca si oprire pe planul initial). Ajungem pe la pranz, unii deja luasera pranzul iar altii stateau la umbra unor copaci pe o terasa absolut superba. Pregatim si noi ceva rapid de mancare, unii au facut si o baie rapida si mai stam un pic la terasa. Comandam un Mojito care spre marea suprinderea a noastra este facut cu menta chiar din jardinierele de pe terasa. A fost unu din cele mai bune Mojito. Nu ne mai induram sa plecam. Era perfect.

Ridicam ancora si plecam spre insula Kyra in NE arhipelagului unde aveam sa stam peste noapte intr-un golf. Intrarea in golf este foarte ingusta si cu adancime mica dar golful este destul de mare si primitor. Am asteptat un pic sa se pozitioneze barcile ajunse inaintea noastra si ne punem si noi langa barca lui Ionut. Fiind 6 barci ne-am pozitionat babord in babord, tribord in tribord – intercalat cu ancorele in directii opuse. Langa noi se mai pozitioneaza Andrei si inchizator la gramada Baloo.

Ne punem pe facut ceva de mancare, dam jos dinghy ii punem doar vaslele deoarece distanta pana la mal nu era foarte mare si mergem la o mica excursie pe tarm. Vegetatie extrem de uscata pe un teren stancos. Stam bem, facem poze si revenim la barca pentru a discuta lansarea lampioanelor. O echipa era deja pe tarm asteptand lansarea lor. A mai durat cam o ora pana era toata lumea gata. Se lanseaza.

O priveliste inedita, 6 barci intr-un golf pe o insula pustie. Lampioanele prind inaltime dar nu reusesc sa depaseasca dealurile insulei si multe ajung pe insula. S-au mai lansat multe lampioane in cele din urma cateva trec de dealurile insulei. Revenim la barca. A fost fumos si mai stam la povesti.

 Marti 30.04

In miezul noptii pe la ora 4.3o in linistea noptii s-a auzit un zgomot de la lantul nostru care a cedat de pe vinci, se deruleaza tot si se opreste in legatura de siguranta. Eu si Dragos iesim instantaneu pe punte. Era un vant destul de puternic 11 noduri iar tot pachetul de barci statea tensionat in ancora noastra. Dragos ramane sa incerce sa recupereze lantul impreuna cu Vlad iar eu ma duc la celelalte barci sa ii trezesc pe skipperi sa ajustam un pic legaturile dintre barci. Am pornit motorul sa imping un pic barca sa fie mai usor de recuperat lantul. Nu era unu din cele mai placute momente pe barca cand te trezesti in toiul noptii sa rezolvi o problema. Fiecare isi mai face mici ajustari la ancora si la legaturile dintre barci si ne ducem la culcare.

Dimineata totul era in regula, facem un mic dejun si parasim golful. O imagine frumoasa cu toate barcile iesim prin stramtoare. Daca tot plecam toti odata spre aceeasi destinatie declaram regatta ad-hoc. Velele sus, vantul destul de bun. Unele barci au ales un traseu mai spre larg iar altele mai spre coasta. Noi alegem initial un traseu mai pe langa coasta care nu se dovedeste prea eficient, ajungand destul de rapid foarte aproape de coasta si am fost nevoiti sa facem o ampanare si sa ne indepartam un pic de coasta cat si de primele barci. Diferenta dintre barci se vede imediat, ordinea fiind stabilita in ordine descrescatoare. Pica vantul aproape de tot si stateam in deriva. In fata noastra erau 3 barci care iesisera din umbra insulei si se indepartau rapid iar noi eram fruntasi in a2lea pluton. Apar la orizont alt veliere venind spre noi mai aproape de coasta. Noi eram deja mult in larg, aveam vant si ne apropiam usor de plutonul fruntas. Ii urmaream cu binoclul sa vedem cam cum este vantul la ei. Au facut cateva volte sa depaseasca extremitatea estica a insulei Skopelos. Pica iar vantul si ne hotaram sa punem capat regattei si sa mergem la motor. Strangem focul si punem motorul. Cateva barci s-au dus spre coasta pentru a face o baie scurta.

Ne regrupam in fata golfului din fata marinei Skopelos. Intram in marina asteptam un pic sa se ancoreze barcile deja intrate si incercam si noi dar surpriza, am lasat prea devreme ancora si mai aveam cam 3 metri pana la doc. Reluam procedura si a fost ok. Facem cina, friptura la cuptor cu legume la tigaie. Un pic mai devreme cand puneam ancora a trecut o barca de pescari, ne-am facut cu mana ne-au claxonat erau simpatici. Nu acelasi lucru se poate spune la intorcere, au intrat in marina cu motorul la maxim si au  facut niste valuri care ne-au balanganit destul de bine. Poate sa grabeau.

Se face seara, iesim sa ne plimbam prin Skopelos, lumea la terase, frumos aranjate. Seara party as usual la barci iar pentru unii dintre noi a continuat pana-n zori la tavernele din zona.

 Miercuri 01.05

Dimineata surpriza.

Avem un scaun pe barca.

Explicatiile pentru aceasta inedita aparitie o puteau da cei care s-au culcat ultimii. Se trezesc si ei intr-un final si dilema ca nici ei nu prea stiu exact ce si cum a fost. Il evacuam de pe barca pe docul din fata noastra. Plec cu Dragos sa inchiriem masini pentru a merge la capela Mamma Mia pe insula cam la 45 minute de mers. Gasim doua Suzuki Jimny foarte simpatice una gri metalizat decapotabila iar cealalta rosie. Ne intoarcem cu bolizii si cu ceva cumparaturi la barca.

Apare un grec langa scaun sa ne intrebe ce este cu el. Eu m-am facut ca habarnaveam ce e cu el (lucru oarecum adevarat) si ca daca este al lui il poate lua fara nicio problema, ca noi oricum vroiam sa vedem de la ce terasa a fost teleportat. Grecul simpatic a luat scaunul si ne-a invitat la el la terasa ca avem free beer. Nu ne-am dus ca era ridicola situatia.

Inainte sa plecam spre capela cu masinile aflam de accidentul suferit de un coleg din echipa lui Mihai. A cazut cu scuterul si si-a fracturat un picior si urma sa fie dus de urgenta la Volos. Speram ca se va repara si se va intoarce cu noi in tara.

Drumul spre capela sunt serpuite prin paduri de pin, din cand in cand se vede marea si cateva golfuri spectaculoase. Eu conduceam cu Ionut in dreapta cu harta si in spate conducea Dragos. Ne-am ratacit. Acum cand ma gandesc am fost pe aproape sa nu gresim drumul dar l-am gresit. Trebuia sa facem dreapta pe o strada si am depasit-o cam cu 50m. Ne-am intors si un cersetor ne ghideaza spre restul trupei care se intorcea de la capela si era undeva la o tavena in Loutraki. Trecem sa ii salutam si plecam mai departe spre capela. Capela este pe un varf muntos separat de insula. Arata foarte pitoresc, fara vegetatie pe el si cu niste trepte foarte abrupte si serpuite ce duc la capela. In varf este o curte mica cu doua cladiri mici si doi maslini mari. Ne odihnim pe o banca la umbra unui maslin facem cateva poze, admiram vederea spectaculoasa si o luam incet spre oras.

Cand ajungem dupamasa la barca lumea se impacheta gata de plecare. Se pleca spre golful Panormou in partea de SE a insulei Skopelos, oarecum diametral opus de cum eram noi aproximativ 15 mile de mers. Hotaram ca noi ramanem in Skopelos peste noapte si ne reintalnim cu ei a doua zi spre Skiatos.

 Joi 02.05

Ma trezesc devreme in jur de 7 si incerc sa realimentez cu apa unul din tancurile de apa. Furtunul nu este sufient de lung sa ajunga pana la pompa si vad ca s-au trezit si doi francezi pensionari fiecare cu barca lui. Ii rog daca ma pot ajuta cu un furtun suplimentar cu care sa il prelungesc pe al nostru. Dupa cateva incercari reusim sa conectam furtunele. Stiu ca suna simplu sa unesti doua furtune de apa cap in cap dar au aparut jdemii de adaptoare in toate felurile si iti ia ceva pana gasesti fix acelasi model. Terminam treaba cu apa, cu micul dejun si mergem sa inapoiem furtunul. Aflam ca unul din ei locuieste pe barca si se plimba mereu. Urmatoarea destinatie era Tunisia unde avea “some unfinished business” cu nevasta-sa.

Ridicam ancora si am decis sa ocolim insula prin nord in speranta sa vedem delfini. Marea era linistita pentru moment si mergeam la motor vantul fiind slab in jur de 3kn. Nu trec 15-20 minute si incep valurile, la inceput destul de mici dar cu cat inaintam cu atat se amplificau. Problema era ca directia lor era perpendiculara pe directia noastra de mers si asta ne obliga sa iesim si mai in larg pentru a putea inainta corect pe valuri. Vantul nu a crescut foarte tare dar valurile ajunsesera cam pe la 2 metri. Sa evitam vreo surpriza ne-am pus vestele de salvare, nestiind cat se mai amplifica marea. Am facut un plan scurt cam cat sa mai mergem in larg astfel incat sa facem o singura volta pe valuri si sa intram intre cele doua insule Skiatos si Skopelos. Dupa volta valurile veneau dinspre pupa si nu era asa stabila barca dar odata intrati intre insule marea s-a mai linistit si a inceput si vantul sa bata un pic mai tare. Vedem si flota la orizont, deschidem si noi velele si inaintam spre ei. Dupa ce-am vorbit pe statie cu ei, una din barci iese un pic in larg de unde veneam noi sa incerce si ei valurile. Din ce-am inteles ulterior marea se mai calmase.

Ajungem in golful din fata marinei din Skiatos si apare o problema cu randa care nu vroia sa se stranga frumos in catarg. Am facut cateva ture prin golf si pana la urma Dragos cu ajutorul lui Vlad au reusit sa o infasoare perfect si intram in marina sa cautam un loc liber.Punem ancora, legam paramele la doc si punem piciorul in Skiatos.

Arata foarte bine orasul, destul de populat mai ales cand vine feribotul. Eu cu Dragos ramanem pe langa barca, Luiza, Tudor, Ionut si Vlad se duc in cercetare si ne fac o surpriza cu un gyros care a fost foarte apreciat.

La apus apar in marina multe veliere venite din Volos, problema era ca nu prea mai erau locuri libere si incepe o inghesuiala maxima. Era o flotila de ucrainieni care participau a doua zi la o regatta.

Eram pe barca si deodata rasuna statia de pe barca de la noi si barcile din apropiere semnalul de mayday. Nu il mai auzisem niciodata, suna statia la maxim de iti sta inima daca esti prin preajma. Astept sa se termine soneria fara sa confirm mesajul si astept sa vad ce mesaje mai apar. Initial nu a dat natura problemei si dupa cateva mesaje a aparut si mesajul de “sinking”. Am pus coordonatele lor pe gps ul barci si apareau undeva in apropiere chiar in marina. Am plecat pe sosea pana acolo dar cand am ajuns era intuneric si nu se vedea nimic. Sper sa nu fi fost nimic. Ulterior a mai aparut inca un mesaj tot de “sinking” undeva mai departe de noi cam la 10 mile. In fine eram intr-o marina mare era paza de coasta in apropiere si s-au ocupat de problema.

Iesim in oras, stam ne uitam un pic la manevrele incredibile de incarcare a camioanelor in ferry si intram pe stradutele cu magazine, restaurante, cafenele. Forfota mare, gasim un magazin de iaurt inghetat foarte simpatic ne prostim un pic acolo si gasim o taverna si ne punem la masa. Nu ne era foame dar e o vorba…foamea vine mancand si am zis sa o mai verificam odata daca e adevarata. Peste, fructe de mare, gyros…

Vineri 03.05

Trezire matinala, rasare soarele ii las pe toti sa doarma si plec la o plimbare scurta prin Skiatos. Lume foarte putina, in general localnici care trebaluiesc prin fata caselor. Sunt strazi foarte inguste puse pe un deal printre case mici, albe si cu decoratiuni foarte colorate. Marea majoritate spala strazile si miroase foarte bine.

Am facut o bucla pe stradute si am revenit pe barca. Astazi omleta versiunea 2.0 la doua tavi la cuptor.Toata lumea are cate ceva de facut. Taiat, decojit, curatat, amestecat, prajit. Iese una din cele mai bune omlete mancata vreodata.

Se stabileste urmatoarea destinatie marina din Kiriaki unde noi deja fusesem in prima noapte. Cateva dintre barci pleaca mai devreme sa faca scufundari. Pe la pranz plecam si noi. Aveam de mers cam 20 de mile pe motor. Vant slab de tot. Traiasca pilotul automat. Cap compas 260*. Putini nori, la fix cat sa mai umbreasca putin.

Ne intersectam cu doua barci cu motor, trecem printre ele la o distanta destul de mare. In spate apare ferry u care plecase din aceeasi port cu noi doar ca el merge mult mai repede. Il tot urmaream sa nu se suprapunem cu el pe curs. Ne regasim pe statie cu o parte din flota si inteleg ca in fata noastra sunt 2 barci iar in spate 4.

Ajungem in marina si nu era nimeni de la noi iar docul unde am stat noi in prima zi era ocupat de doua barci pescaresti. Incercam sa luam legatura pe statie cu restu si nu reusim. Mai dam o tura prin fata marinei si dupa un mic calcul ne incadram sa ajungem pe lumina in portul final Volos unde urma sa predam barca a doua zi la ora 9 dimineata.

Decidem sa pornim spre Volos, inca 20 mile. Pe la jumatatea drumului ne auzim pe statie cu ceilalti si le zicem ca mergem in Volos si ne vedem de dimineata. Ne intalnim cu proprietarul barci, facem plinul la rezervorul de combustibil si punem barca pe locul ei in marina.

Soarele apune, se deschid terasele din apropierea marinei si incepe forfota in oras. Noi am ramas pe barca si am mai vorbit una alta cu grecu’.

 Sambata 04.05

Ne trezim devreme, ne impachetam din lucruri si asteptam sa facem check-out. Incercam sa facem rapid ceva de mancare, depasim ora 9 stabilita pentru check-out si ramanem cu una din tavi nefacuta in cuptor. Se terminase si butelia de gaz.

Scoatem toate lucrurile pe tarm, se face verificarea cu scafandrii pe sub barci, verificarea pe exterior si in interior. Aveam 2 chestiuni minore, una din traversele de la dingy era rupta si un crocodil rupt. Nota de plata douazeci de euro. Lux.

Apare autocarul, ne aruncam bagajele si putem savura berile ramase in frigider.

 

A fost foarte frumos, ne-am simtit extraordinar de bine pe barca si in afara barcii impreuna cu celelalte echipaje din flotila 1 Mai Marinaresc. Am avut noroc de vreme superba si de o barca bine intretinuta, proaspat revizuita, lucru care ne-a scapat de surprize ce puteau sa ne strice vacanta. Ca orice vacanta a fost extrem de scurta, mai ales intr-o zona unde n-am mai fost niciodata dar in care cu siguranta o sa revenim.

 

Echipaj Sirene

 

2013 – Greece – Sporades

Bavaria 42 Cruiser

Greece  – Sporades Islands (aprox 200 nm trip)

Jurnal de bord

<

2013 – April – Skipper Training

SetSail Nautic School

Beneteau Oceanis 31

Mangalia-Balcic-Varna (round trip) 145 nm / 48 h

<

 

 

2012 – Album Box


Alt-J – (2012) An Awesome Wave
Archive – (2012) With Us Until You’re Dead
Bahamas – (2012) Barchords
Bob Dylan – (2012) Tempest
Dead Can Dance – (2012) Anastasis
First Aid Kit – (2012) The Lion’s Roar
Green Day – (2012) ¡Dos!
Grizzly Bear – (2012) Shields
Jack White – (2012) Blunderbuss
Lambchop – (2012) Mr. M
Moonlight Breakfast – (2012) Shout
Norzeatic – (2012) Exercitii Pe Ritm De Pace
Of Monsters And Men – (2012) My Head Is An Animal
Poliça – (2012) Give You The Ghost
Rangleklods – (2012) Beekeeper
Silent Strike – (2012) Singularity
Smashing Pumpkins – (2012) Oceania
Tori Amos – (2012) Gold Dust

End of the world (21/12/12) Album box

 

AFX – (2006) Chosen Lords
Äl Jawala – (2007) Lost In Manele
Arcade Fire – (2007) Neon Bible
B.U.G. Mafia – (1998) De cartier
Baby D – (1996) Deliverance
Burial – (2007) Untrue
Byron – (2011) Perfect
Chinese Man – (2007) The Groove Sessions
Coma – (2006) Nerostitele
Cosma – (2003) Nonstop
Depeche Mode – (2005) Playing The Angel
DJ Cam – (1998) The Beat Assassinated
Everything But The Girl – (1999) Temperamental
Fagget Fairys – (2009) Feed The Horse
Fatboy Slim – (1998) You’ve Come A Long Way, Baby
First Aid Kit – (2012) The Lion’s Roar
Gil Scott-Heron & Jamie xx – (2011) We’re New Here
GroupLove – (2011) Never Trust a Happy Song
Gyllene Tider – (1983) The Heartland Café
Jack White – (2012) Blunderbuss
Kruder & Dorfmeister – The K&D Sessions (1998)
M83 – (2011) Hurry Up, We’re Dreaming
Marketa Irglova – (2011) Anar
Martin L. Gore – (2003) Counterfeit²
Moderat – (2009) Moderat [Deluxe Edition]
Mondial – (1998) Remember Mondial
Neu! – (1975) Neu! ’75
Nirvana – (1994) Unplugged In New York
Parazitii – (2001) Categorie grea
PJ Harvey – (2011) Let England Shake
Portishead – (2008) Third
R.E.M. – (2009) Live At The Olympia
Selah Sue – (2011) Selah Sue
Silent Strike – (2012) Singularity
Skunk Anansie – (2010) Wonderlustre
Slint – (1991) Spiderland
Subcarpati – (2012) Underground Folclor
Suie Paparude – (1997) Salveaza-te
The Chemical Brothers – (1997) Dig Your Own Hole
The Cure – (1979) Boys Don’t Cry
The Durutti Column – (1979) The Return Of The Durutti Column
The Fugees – (1996) The Score
The Minutes – (2011) Marcata
The Prodigy – (1994) Music For The Jilted Generation
The Timewriter – (2002) Diary Of A Lonely Sailor
TMBASE 00 (2001)
Travka – (2007) Vreau Sa Simt Praga
Vic Chesnutt – (2005) Ghetto Bells
Yonderboi – (2005) Splendid Isolation